قصه دو ماهی@@@@@@@@


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 ما دوتا ماهی بودیم توی دریای کبود

 خالی از اشکهای شور از غم بود و نبود

 پولکامون رنگ وارنگ روزامون خوب و قشنگ

 آسمونمون یکی خونمون یه قلوه سنگ

 خندمون موجارو تا ابرها میبرد

 وقتی دلگیر بودم اون غصه میخورد

 تورهای ماهیگیرها وا نمیشد

 عاشقی تو دریا تنها نمیشد

 خوابمون مثل صدف پر مروارید نور

 پر شد این قصه ما توی دریاهای دور

 همیشه توک میزدیم به حباب های درشت

 تا که مرغ ماهی خوار اومد و جفتموکشت

 دلش آتیش بگیره دل اون خونه خراب

 دیگه نوبت منه سایه ش افتاده رو آب

 بعد ما نوبت جفتای دیگه ست

 ای خدا کاری نکن یادش بره

 که یه ماهی این پایین منتظره

 نمی خوام تنها باشم

 ماهی دریا باشم

 دوست دارم که بعد از این

 توی قصه ها باشم



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت1:35---8 اسفند 1390
سلام نسیم جون خوبی ؟ خب منم یکم تحویل بگیر منم ادمم منم دل دارم چرا اخه ...مرگ من بگو چرا منو تحویل نمیگیری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت22:59توسط نسیم | |